2015. május 18., hétfő

Visszavagyok...

Igen igen tudom jó régen volt hogy így normális keretek közt társalgunk egymással!
...és igen ez az én hibám...
BOCSÁNAT
Kezdjük az elején. A múlt héten szenvedtem. Persze mondhatnátok, hogy na de DÁVID minek ittál annyit a Lelkes Péter & László Réka esküvőn?
Én erre azt felelném - pajtim kedvenc szavaival élve - néha "el kell engedni" a gyeplőt, és hadd szóljon. De a viccet félre téve betegség miatt gyötrődtem a múlt héten, mégpedig a hányinger-fejfájás-hasmenés tünetegyüttes tett egy picit játékon kívülre.

Ezt leküzdve elhatároztam, hogy visszafoglalom a nettsztyeppét. És most újra itt... A mögöttünk hagyott hét krónikájához hozzátartozik, a tegnapi nap egészen fantasztikus volt. A terrarisztikás írásból már általatok is megismert barátommal megnéztük az argo 2-t, előtte-utána pedig vállalhatatlan mennyiségű fagyit nyomtunk magunkba a Velence- Budapest távon kiűzve ezzel a betegség minden baciját.

Közben visszavonhatatlanul megérkezett a sokak által már várt, és beharangozott TAVASZ/NYÁR. Imádom ezt az időszakot, a tavasz illatot, sokkal szabadabbnak érzi magát az ember, még akkor is ha valójában nem az, hiszen az olyan társadalmi konvenciók mint a munka állandó velejárói a hétköznapoknak. De akkor is, valahogy másabb jobb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése