2016. április 27., szerda

Videós kritika - elmarad

Bizony!

Ebben a hónapban ugyanis semmi érdemleges nem volt a mozikban - ezért nem is látogattam meg egyik filmszínházat sem, korábbi alkotáshoz pedig ezúttal nem volt hangulatom - bocsi. De ne csüggedjetek, májusban elvileg 3 nagyszabású, és általam is várt filmre fogok "benevezni" sorrendben az AMERIKA KAPITÁNY, WARCRAFT, X-MEN, és mindháromról szándékozom megemlékezni egy-egy videó erejéig.

Fejlődés van a fogadalmak terén is! Mint azt tudjátok az év első 2-3 hónapjában nem igazán haladtam ezek teljesítésével, ezúttal azonban megtanultam NYAKKENDŐT KÖTNI! Bizony! Sőt olyannyira belejöttem a dologba, hogy rögtön kétféle módját - legyen inkább másfél - elsajátítottam ennek a roppant hasznos tudományágnak, újabb lépést téve ezzel a FÉRFIVÁ VÁLÁS felé!

Az elmúlt napokról dióhéjban! Végre folytatódik a Trónok Harca, elég nagy fan vagyok ami a sorozatot illeti - szóval úgy kellett már az új szezon, mint eső a kalásznak. Aztán a klímaváltozás - vagy a pillanatnyi elmezavar, ezt pontosan nem tudni - miatt az utóbbi napokban átmeneti gyengeség fejfájás/nátha lett úrrá rajtam, de ezen sorok pötyögése közben szerencsére már kutya bajom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése