2017. július 9., vasárnap

Képzelt riport Ágostonnal

Mersics Ágoston Benedek. Tudós, feltaláló, kisded. A fiatal playboynak csak megszületnie volt nehéz, hiszen mindene megvan amire csak egy korabeli aranyifjú vágyhat. Család, vagyon és hírnév. Földi pályafutásának 1 hetes "évfordulója" alkalmából adott -képzelt- interjút a blog olvasóinak. Ebből talán teljesebb képet kaphatunk a személyiségéről, sikereinek titkáról.

Nem könnyű időpontot egyeztetni Önnel.
Ne is mondja, folyamatos időzavarban vagyok, rengeteg teendőm van.

Érdeklődve hallgatom.
Amióta csak megérkeztem folyamatos fennforgás az életem. Emberek jönnek-mennek, tutujgatnak, becézgetnek, közben a formákkal is bele kéne húznom, a színezésről valamint a bilizésről nem is beszélve. Jóformán alig jut idő saját magam karbantartására.

Igen, ezt akartam is mondani, mintha picit kikerekedett volna.
Ne is mondja, a szüleim katasztrofális időzítése miatt, ezt a nyarat, pontosabban az idei bikiniszezont már buktam. De hamarosan elkezdek egy hat hetes intenzív edzésprogramot, végre megkezdődhet, egész életen át tartó kiképzésem. Mindemellett a helyes táplálkozás is fontos volna, de ahogyan mondtam, a rengeteg új impulzus miatt egyszerűen lehetetlen odafigyelnem magamra. Továbbá, bár az emésztőrendszerem, és én magam készen állnék más jellegű ételekre is mint az anyatej, a fogaim hiánya korlátoz ebben.

Visszatérve Önre, meséljen egy picit magáról, úgy tudom születése nem volt teljesen "sima"
A fogantatásról nem igazán tudok mesélni, bár azért van némi fogalmam a dologról - kacsint, majd nevet - a szerk. Visszatérve a kérdésre, nos anyám egész szépen tartott magában, de néha úgy éreztem túlságosan is beszabályoz. Nem kedvelem a kötöttségeket, így természetszerű volt, hogy majd jövök, ha én akarok, nem amikor anyám, vagy az orvos azt mondja. Először azt gondoltam tolatva könnyebb lenne, de többször is anya bordáinak ütköztem, és egy gyors "ipszilonozás" után irányba fordultam. A többi már történelem.

Kérem árulja el, hogyan érzi magát, mióta "rászabadult a világra"?
A kérdés jó. Mint már mondtam, néha nagyon megterhelő ez a sok impulzus, de mindent összevetve jól érzem magam, mindenem megvan amire csak vágyhatok, szerető család, rendmániás nagyi, picit hibbant nagypapi, meg persze a világ legfantasztikusabb nagybácsija. Felteszem nem árulok el nagy titkot azzal, hogy Ő lesz a keresztapám is, valamint apával közösen ők ketten vezetnek majd be a világ dolgaiba is. Hogy is fogalmazzak, a kapcsolatunk picit olyan mint Batman és Robin, vagy Yoda és Luke közti kémia.

Mersics Úr, roppantul magabiztos! ilyen fiatalon, ilyen nagy elődökhöz hasonlítja magát...
Ugyan mi félnivalóm lenne? Arcom pirospozsgás, kacagásom imádni való. Tisztában vagyok a képességeimmel, és hogy azokkal miket tudok elérni, mire vagyok hivatott. Egészséges önképpel rendelkezem, úgy gondolom ez roppantul fontos. - Ha valamit üzennék az olvasónak ez lenne az.

Mit tartogathat az Ön számára a jövő? Hiszen rengeteg mindent tud, és tapasztalt. A nők önnel a férfiak a helyébe szeretnének lenni. Mit lehet még elérni, mivel lenne elégedett?
Nem szokásom elégedettnek lenni. Azt hiszem emiatt örvendek ilyen népszerűségnek, a folyamatos fejlődni akarás, a tudásvágy a bilizésre... ezek mind-mind olyan dolgok amelyek fontosak fejlődésem szempontjából. Hosszú távú céljaim között szerepel a leendő testvéreimmel, egy Rock banda alapítása, pici olyanok lennénk mint a Green Day, vagy mint a Hanson a 90-es évekből. De erről többet tényleg nem mondhatok. Ne haragudjon, lejárt az idő amit önre szántam. Sajnálom de rohannom kell, jön szokásos fél óránkénti szoptatásom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése