2017. július 30., vasárnap

"A" legénybúcsú

Hali!
Tudom, tudom restanciám vannak, nem is kevés. Ezúttal témahiányra nem panaszkodhatok. Ellenben időhiányra, és nyári lustaságra annál inkább. Hiszen ÁGOSTONBABA már eltöltötte első hónapját a planétán. Emellett sok egyéb említésre méltó dolog történt amelyekről nem írtam eleddig. Ezeket most elkezdem törleszteni.

Tekerjük vissza az idő kerekét két héttel.
LEGÉNYBÚCSÚ. Hónapokkal ezelőtt biztos volt, hogy részt veszek az egyik kedvenc unokatestvérem PÉTER legénybúcsúján. Az utolsó szabad hétvégéjén, mielőtt felölti a feketét, és az éjjeli őrség tagja lesz, lemond minden földi jóról, és önként teteti magára a házasság béklyóját. Nos a szóban forgó weekend eléggé emlékezetesre sikerült - tekintve hogy a következő hét keddjére sikerült emberi alakot öltsek - de erről majd később.
Maga a rendezvény pénteken kezdődött. Képzeljetek el 18 férfit, zenészt, 5 tálca sört 20 liter bort, 18 üveg töményet, és minden egyéb kelléket ami egy legénybúcsúhoz szükségeltetik. Ehhez adjatok hozzá egy villányi szállást, jó időt, medencét, szaunát.
Első éjjel ránk hívták a rendőrséget - csendháborításért - bár tekintve hogy a "ZENÉSZ" mulatós alappal kezdte el játszani a "NÉLKÜLED" című számot, ez nem volt akkora probléma. Másnap ki kellet hívni a mentőket, a vőlegény belelépett egy pohárba. Ennek ellenére természetesen még aznap részt vettünk a bormaratonon - amit lekéstünk - így spontán ivássá fajult a dolog, amit senki se bánt - mindemellett akkora showt csináltunk a nyílt utcán, hogy minden bizonnyal emlegetni fogják a helyiek egy jó darabig. - igen készültek képek és videók, de nem nem láthatjátok őket, azt hiszem ez a világ erre még nem érett meg.
Harmadik napon pedig - nyugi nem a TEK jött, bár én őket vártam - a tulaj remegő hanggal közölte, hogy még 4 bejelentés érkezett a rendőrségre, hagyjuk el a szállást...Így telt a legénybúcsú három napja.
Hétfőn a munkahelyemen, felvettem "a régen öntözött kardvirág" pozíciót. Mikor belenéztem a tükörbe nem tudtam hogy a mentőt, papot, vagy esetleg a FÓKUSZ stábját hívjam. De mint azt látjátok, itt vagyok, élek - PÉTER is.  Hamarosan megkapjátok a fent említett PÉTER esküvőjének krónikáját is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése