2017. augusztus 6., vasárnap

A Három betű - avagy vendégposzt az APASÁGRÓL

Üdv Blog népe. Mielőtt bármit is írnék/mondanék bemutatkoznék;én vagyok a Blog tulajának a Sógora. Tudjátok, mikor írja, hogy „Jönnek haza húgomék”,nos én vagyok az „ék”a szóban.
Firkálásom témája nem is lehet mással kapcsolatos,mint csodálatos kis fiam, Ágoston. Fedőnevén MÁLIK. Bár nem is konkrétan Róla, hanem megváltozott státuszunkról, a szülői mindennapjainkról egész lesarkosítva, az apaságról írok.
Nos, mindenki életében (most férfiakra értve) vannak bizonyos fontos hárombetűs tárgyak/fogalmak, események. A teljesség igénye nélkül néhány példa - Sör,nős,zűr,pia,női,nőé,hím,hős,sex. No,de egy, egy van ami azért igazán megváltoztatja a hétköznapi seggvakarós rutint:

APA

Egészen addig nem tudatosult bennem, míg a szülőszobában meg nem hallottam hangját, éreztem végre a súlyát, láttam ŐT egészben. Innentől át áll az ember „programja”. Mintha valahogy éreznéd, hogy amikor érkezel haza, nem a napi „rutinod” következik, hanem, hogy Vele és érte lehess. Sok megtett km a szobába mire elalszik, első hajfájás átélése, első nyakig felfo..tt gyerkőc kezelése, vagy, hogy csak az anyuka tudjon pihenni, cipeled a válladon amíg csak el nem kezd zsibbadni.
Ezek a pillanatok mind gyönyörűek, és le nem cserélném semmire sem. Hiszen APA vagyok, és a fiam egy szuperhős, remélem nem adja lejjebb, mint pl. Tony Stark,vagy Bruce Wayne. Már csak a szülői szponzorálás miatt sem ;)

Isten Hozott Fiam, Ágoston. Szeretlek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése