2017. október 24., kedd

Iguess

Ezt a nevet kapta a hamarosan induló másik blogom...

...most hogy egyik ámulatból átestetek a másikba, részletezem. Régóta foglalkoztat a dolog, hogy egy picivel komolyabb hangvételű, mélyebb témákkal foglalkozó "tematizált blogot" indítsak. Nos ennek elérkezett az ideje. A címe pedig ahogyan azt már írtam "IGUESS" azaz "szerintem". Ugyanis nyilván az én gondolataimat véleményemet fogja tükrözni aktuális társadalmi kérdésekkel kapcsolatban.
Amire számítani kell! Kevesebb ugyanakkor jóval mélyebb, és terjedelmesebb írások. Várhatóan 2 heti rendszerességgel fogok jelentkezni valamiféle produktummal. Ami biztos, hogy visszatérnek a kritikai anyagok is, ugyanakkor az én és a családom élete egyáltalán nem fog semmiféle figyelmet kapni azon a platformon. Így aki arra kíváncsi, annak mindenképpen javaslom, maradjon az "úti naplónál".
Ezzel azt hiszem meg is válaszoltam a következő kérdést. IGEN, megtartom ezt a blogot is, továbbra is jelentkezem majd anyagokkal, egyelőre azonban nem ígérhetek mást.
Az új blog első bejegyzése november elejére várható, egy aktuális bár annál szomorúbb témával kapcsolatosan. Ne aggódjatok amint elkészülök vele, itt ebben a blogban is belinkelem, illetve FACEBOOKON is megosztom veletek.

Szóval tudjátok IGUESS...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése