2017. október 10., kedd

A gyereknevelés, nemcsak játék és mese...


...Na nem kell megijedni, a legutóbbi bejegyzés óta nem tettem szert saját porontyra. Sőt attól is távol állok, hogy ÁGOSTON babát nevelni akarjam, arra ott vannak neki a szülei. Nekem a hétvégén az jutott osztályrészül, hogy minden eddiginél több időt tölthettem a "padawannal". - aki egyébként néha meglepő hasonlóságot mutat "DZSABBÁVAL a huttal". Így ezúttal számos olyan fontos ponttal bővült kapcsolatom a majdani "apaság" témakörével amire eddig még csak nem is gondoltam. 
Egyik ilyen volt például, hogy amikor nyöszörgött a gyerek, önkéntelenül is felkeltem átmentem a szomszéd szobába, és megnéztem, "hogy mi a helyzet" kell e neki valami? - egy fénykard esetleg - Illetve fertőtlenítettem Ágoston kanalát, aminek következtében püspöklilára égettem a mutatóujjamat - köszi "kölyök". Szó mi szó, van még mit javítanom a dolgon.
A hétvége legnagyobb durranása - erről ÁGOSTON maga gondoskodott - a pelenkázás volt. Igen tudom, már a 2016-os esztendőre megfogadtam, hogy megtanulok pelenkázni. Nos ez a projekt, egészen idáig csúszott. Barokkos túlzás lenne azt állítani, hogy flottul megy a dolog, és teljesen profi vagyok a "tisztába tevés" folyamatát illetően, azonban tény, ráléptem arra az ösvényre, amely sz@ros pelenkákkal és sudokrémmel van kikövezve, és amely végén vár a megdicsőülés avagy a gyerek tiszta feneke.
Az esetről videó is készült, amelyet megosztok veletek. Előre szólok, igen, mivel pelenkázásról van szó, van benne babak@ki, anyázás, na meg én egy picit megtörve, szóval csak óvatosan, mint ahogy én a pelenkával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése