2014. október 14., kedd

Dávid, a "sellősrác" kalandjai - videó

Halihó!

Nem épp szerencsés kezdés, de azt hiszem illendő bocsánatkéréssel kezdenem. A legutóbb majd egy hete, hogy a netsztyeppe eme kietlen szegletére tévedtem, és posztoltam volna valami érdekeset, vagy érdektelent, kinek, mi...
Szóval hivatalosan is BOCSI, de a hétvégi "válsztósdi" egy picit megkevert emiatt maradt ki a bejegyzés! A kötelező köröket lefutva, új hét, új remények - tehát egy videóval jelentkezem. Ezen a héten a búvárúszást próbálhattam ki, és fantasztikus volt. A kevés idő miatt, tényleg csak egy "nagyongyorstalpalóra" maradt idő, de nagyon sok élménnyel gazdagodtam.
Már magában az, hogy a sportág EURÓPA BAJNOKA tanított, felemelő volt, és a víz alatt meg aztán...leírhatatlan. Ragozhatnám még órákig, a lényeg, hogy remekül szórakoztam, és ha lesz rá, mód és lehetőség, biztosan visszamegyek az uszodába. Az alábbi videón megnézhetitek az újdonsült "sellősrác" első "uszonypróbálgatásait".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése