2014. december 6., szombat

megjött a mikulás....

Oké, még mielőtt mindenki visítva kattint a "leiratkozás" gombra, nem nem fogok elsütni semmiféle télapós, hull a pelyhes kezdetű nótát vagy poént. A címen kívül semmiféle utalás nem lesz arra piros dzsekis borostás "komancsra".Ellenállva a mainstream szokásoknak, és szembemenve mindenféle társadalmi normával, ez a bejegyzés egy szimpla december 6-i okfejtés lesz.

Nos, ilyen bevezető után kezdődjék az érdemi rész. Rendhagyó módon a szerkesztőségből írok nektek. Mára végeztem, és pár perc múlva már az egyik népszerű - legalábbis ezt mondják róla - dunaújvárosi szórakozóhelyen múlatom az időt, pár gimnáziumi osztálytársammal.
Hosszú volt ez a nap, ez a hét és elfáradtam. Azt hiszem jót fog tenni egy kis kikapcsolódás, és ha nagyon elszabadulnak az indulatok, dobom a csatos bambit és egy alkoholmentes sörre is befizetek.

Amúgy a héten semmi fennforgás nem volt, kösz hogy kérditek. Rohamos iramban közeledik az év vége. Mi tagadás én is keresgetem a konzervanyagokat, hogy a "szünet" alatt se álljunk meg. Kell még egy utolsó nagy hajrá, mielőtt ténylegesen le tudjuk az év érdemi részét. Kellene, de... nem ma.

A "leszarom tablettát" bevettem és ezzel a számmal lelépek a szerkesztőségből, és ki tudja, hazafelé talán a mikulással is összefutok... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése