2014. december 23., kedd

Minden jó ha a vége...

Sziasztok!
Megtörvén a "nagy hallgatás" időszakát, ismét tartalommal igyekszem megtölteni a nettsztyeppe amúgy kietlen pusztaságát. Első körben feltárom előttetek némaságom okát.
Tisztázzuk, nem puszta trehányság miatt nem kaptatok ezidáig tudósítást életem történéseiről. Az elmúlt héten brutális mennyiséget dolgoztam, buliztam, és munka szempontjából végül lezártam a 2014-es évet.
Emellett megnéztem az "ÖT SEREG CSATÁJÁT" keresztülmentem - vagy ő énrajtam ez még nincs eldöntve - egy érzelmi cunamin, ami végül megkönnyebbülést és pozitív dolgokat hozott magával - Dávid vigyorog - és itt van a karácsony. Mindazonáltal, egy hozzám közeli személy - kinek személyét fedje jótékony homály - azt mondta " ha nincs kedved írni, ne tedd, ez egy hobbi, ha erőlteted nem lesz az igazi" - és végeredményben, be kell lássam igaza van. Oké oké ennyi volt a bevezetés/mentegetőzés

Na már most, a blog olvasói tudják, hogy ez az 50. bejegyzés. Szerettem volna ezt egy picit emlékezetesebb bejegyzéssel megünnepelni, de olyannyira nem volt időm, és kedvem sem ilyeneken agyalni, hogy ez egy picit tolódik.

A karácsony is itt van... nos minden ajándékot sikerült - még ha egy picit "last miunte" stílusban is beszerezni. A mai napon a sütésé volt a főszerep, illetve a hagyományos "nagymama fa állítása" volt még a listán.... pipa & pipa.

Most pedig tejes kávét hörpölök, és várom hogy elinduljon az ünnepi forgatag!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése