2015. február 27., péntek

100 ezerből egy, böjt

happy happy friday!

Kezdő nyelvtanfolyamomat követően vágjunk is a közepébe!A héten a jogosítvány orvosi alkalmasságijáról készítettünk anyagot, és immár hivatalos az amit eddig csak sejtettetek/sejtettem - KÜLÖNLEGES vagyok! - bár a "miértektől" eltekintetnék.
Történt ugyanis, hogy a fent említett anyag forgatása alatt szerénytelenségem volt a szenvedő alanya az orvosi vizsgálatoknak, ami alatt újra bebizonyosodott hogy részleges színtévesztő vagyok - tudjátok az f*szom kínai könyvet kellett volna látni - de ahogyan 8-os koromban, úgy most sem ment. A doktornő pedig legnagyobb megrökönyödésemre azt mondta 100.000 ből egy embernek van olyan színtévesztése mint nekem. Lehet morbid, de per pillanat ennek is tudok örülni.

Ahogyan arról még NEM számoltam be 6 hétig vegetáriánus leszek! Na nem kell megijedni nem "vegán" leszek csupán a "húsról" mondok le az elkövetkezendő "böjti" időszakban. Sőt igazából lassan 1 hete már tartózkodom a döglött állatok elfogyasztásától. Szóval drukkoljatok, sikerüljön tartani az újabb saját magam által, saját magamnak állított kihívást! Mivel péntek van...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése