2015. június 8., hétfő

Médiatörténeti pillanat

Sziasztok!

Ezúttal egy rendhagyó VIDEÓS bejegyzéssel jelentkezem. No nem kell megijedni ezen a héten sem marad ki a már megszokottá vált, "DÁVID BÉNÁZIK" - audiovizuális egyveleg, viszont ezúttal más is lesz.

Olyasmi történt a hétvégén ami csak egyszerűen wow... ÉN azaz Morva Dávid/a legek ura/ Batman híradót vezettem! Fel tudjátok ezt fogni? Ez a gyönyörű pofozni való idióta híradót vezetett, mindjárt 2-t is. Nagyon nagy élmény volt. Ja hogy nem hiszitek el? alant megtekinthető mindkét adás.


Ja igen, szóval bréking nyúz! nem nem vagyok rákos, sem leukémiás, sőt nem jártam meg auschwitz-et sem - ahogyan édesanyám mondta - pusztán megváltam hajkoronámtól, íme


Na jó most lóhalálában egyelőre ennyi. HAPPYNESS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése