2015. július 15., szerda

First Time avagy az első ügyelet

Sziasztok!

A cím ne tévesszen meg senkit, nem az első csókomat, vagy szexuális élményemet fogom megosztani veletek - ugyanis az baromi rövid bejegyzés lenne. Az elmúlt héten egy másik igen jelentős esemény történt velem, ennek krónikáját osztom meg veletek. Elérkezett az első alkalom, hogy megkaptam az ügyeletes telefont, és ezzel együtt a teljes TV fölötti felelősséget és uralmat - még ha csak egy hétvégére is.
Meg kell mondjam az elején nem kicsit paráztam, sőt túlzottan mélyen sem aludtam, hiszen bennem volt a para, mi van ha ne adj isten átalszok egy riasztást, vagy csak éppen akkor történik valami amikor nem vagyok ébren. Hál' istennek - vagy sem - nem történt semmi igazán jelentős esemény, ami miatt kifordult volna a világ a négy sarkából. 

A képek pedig ne tévesszenek meg senkit, ezek az alkalmi szálláshelyemen készültek, ugyanis 25 évet kellett rá várni de csak megtörtént... elköltöztem otthonról és kollégista lettem, legalábbis erre a hétvégére. Tény hogy nagyon élveztem a dolgot , már csak a szállás minősége miatt is, ugyanakkor picit egyedül éreztem magam, még ha mindkét estére sikerült is társaságot szereznem, azért nem volt az igazi...

Na mindegy is! A lényeg, hogy az első alkalmat még ebben a hónapban követi a második amikor megkapom "ÜGYIT" és a vele járó összes terhet és felelősséget!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése