2015. július 27., hétfő

A leghosszabb 7

Szombatig legalábbis mindenképpen!

Azt se tudom hol kezdjem! A végén. Szóval szombaton nyelv vizsgázom. Már meg is kaptam a "behívómat" hol, mikor, hogyan jelenjek meg, és ha izgulni ugyan nem izgulok - nem olyan családból származom - akkor is jó lenne végre túl lenni rajta - persze sikeresen! El is terveztem hogy a hét minden napján angolozom valamennyit, bár az órára pillantva azt hiszem ezt ma már buktam.

Aztán, a munka mellett, még többet kellene dolgozzak, ugyanis jövő héten, végre kikapcsolódom picit. Irány a Balaton a haverokkal, ahogyan tavaly is! Bár őszintén szólva, remélem idén jobb időnk lesz, már várom. Ennek hozadékaként viszont elő kell készítenem a terepet a magazinom következő heti adásának, hiszen "SHOW MUST GO ON" ezt nem bíznám másra. Mondanom sem kell, de ez további forgatásokat, plusz szervezést igényel, a napi feladatok mellett.

Aztán van olyan is amit nem szívesen fejtek ki, itt a nagy nyilvánosság előtt, de csak hogy tudjátok VAN!  - bocsi. Aztán az utóbbi időben - mivel ismét megkaptam "ÜGYIT" - elhanyagoltam az edzést. Négy teljes napig, felteszem nem kell mondanom mi volt az első dolgom, amikor ma hazaértem... Valamiféle társadalmi életet is kéne élni ebben a pár napban, de azt hiszem, ennek nem most van itt az ideje.

Pfúúú azt hiszem így első ennyi, látjátok lesz dolgom dögivel! Az biztos, hogy szombatig én már nem feltétlen fogok következni, de vendégposzt még biztosan lesz a hónapban! Jah és mivel már irtó régen próbáltam formálni a közízlést íme, egy kis zene!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése