2015. október 20., kedd

...az ERŐ velem van...

"kijött" a STAR WARS - ÉBREDŐ ERŐ új trailere!

Itt akár pontot is tehetnék a bejegyzés végére, hiszen ez már önmagában is megér egy külön fejezetet. A film kapcsán, sorra jönnek ki a cikkek, hogy az első vetítésekre elővételben, minden jegy elkelt, az AXN, STAR WARS heteket tart, és már a szerkesztőségben is egymás érik az eredeti trilógia tételmondatai. Most pedig kijött az ÉBREDŐ ERŐ legújabb előzetese, ami miatt az egész világ egy emberként várja a DECEMBER 18-át... ÉS EZ NAGYON JÓL VAN ÍGY!

De miért is várja mindenki - igen mindenki, tudom hogy te is kedves olvasó a sötét kis lelked mélyén várod - hogy végre kiderüljön mit is alkotott J.J. ABRAMS?

Nos mert a STAR WARS az a STAR WARS! Oké, oké, az előzmény trilógia baklövéseit nehéz megbocsátani a rajongóknak, és az hogy anno a DISNEY kapta meg/ vette meg a jegyeket bennem is millió meg egy kételyt indított el, de tény az eredeti trilógia még mindig hihetetlenül király - higgyetek nekem, most vasárnap néztem meg. 

Nyugodtan lehet dobálni felém a "GEEK", "KOCKA" stb. jelzőket, a lényegen nem változtat imádom ezt a filmet, minden hibájával együtt, és hogy miért vagyok hithű SITH? Nos következzék a történet, hogyan és mikor léptem rá a "SÖTÉT OLDAL" ösvényére... hol is kezdjem...

"réges régen egy messzi messzi galaxisban..."

...Nos édesapámmal, nem volt és nincs is sok klasszikus nagy "APA-FIA" momentumunk, de arra tisztán emlékszem, hogy egyszer önszántából vitt el a videó tékába! - igen éltem akkor, használtam VHS-t öreg vagyok! - Bár mint később kiderült, jelenlétem teljesen fölösleges volt, hiszen édesapa sztoikus nyugalommal mutatott rá arra a három filmre, amit azon a ködös, esős vasárnap délután megnéztünk. Röpke hat órával később 20 körömmel rövidebben, és szájtátva álltam fel az azóta már kiselejtezett fotelből. Utána napokig pörögtek a fejemben a film kockái, és reménykedtem, hogy az erővel sikerül megfojtani/ vagy legalább az erővillámokkal megsütni a kis húgomat.

Nos a húgom most töltötte a 23-at, szóval ezen törekvéseim nem jártak ugyan sikerrel, de tudjátok DECEMBER 18-án ÉBRED AZ ERŐ, szóval reszkess HUGI!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése