2017. április 22., szombat

"Kardok vihara" - de most tényleg.

Ugyanis megérkezett a várva várt harmadik kötet, az általam egekig magasztalt és imádott könyvsorozatból, a TRÓNOK HARCÁBÓL, ami a fent említett címet viseli. (sziasztok) Gyermeki lelkesedéssel estem neki - egyelőre mégcsak a prológusnak és a függelékek újbóli átbújásának, ami nem kis feladat hiszen a kettő együtt csaknem 100 oldal.
Ezt leszámítva sok remek dolog történt a héten. Biztosan emlékeztek a "laptop incidensre". Nos azzal igyekeztem elejét venni a gép nélküliségnek, hogy rendeltem - ezúttal egy vadonat új - masinát. Bár elég borsos ára volt, a napokban elvileg megérkezik. Mi több, ha a teremtő - kinek létét tagadom - na meg persze BENCE haverom is úgy akarja, és telepíti rá a szükséges rendszereket, úgy az utolsó áprilisi bejegyzést már "LENOVO ÚRRÓL" írhatom meg.
Az időjárásről most nem kívánok szólni, azt úgyis mindenki tudja tapasztalta... Amikor szerda reggel havazásra ébredtem, egy gyors agyérgörcsöt sikerült lábon kihordani, ugyanis az első gondolatom az volt "ÚRISTEN ÁTALUDTAM A GREEN DAYT". Aztán a szüleim gyorsan megnyugtattak, hogy ez csak a szokásos(?) áprilisi havazás.
Ezen sorok írója, aki már 1 hónapja elpakolta a téli sálat, sapkát kabátot mélységes csalódottsággal vette tudomásul, hogy a tél - ha csak pár napra is - de megérkezett. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a MÁSOK - olvassátok a TRÓNOK HARCÁT - ezúttal nem tartottak a lehüléssel.
Mivel ezen a héten semmi új nem történt kedvenc leendő keresztfiammal, akinek nem mellesleg a bácsikája is leszek, a BABAROVAT ezúttal elmarad. Őszintén szólva én majdnem annyira várom, hogy ÁGOSTON kitolja a fehér seggét a világra, mint a TRÓNOK HARCA új évadát. Lényeg, hogy a hétvégén HUGIÉK hazalátogatnak, talán nyilatkozik is a kicsi hogylétéről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése