2017. április 9., vasárnap

Volt & nincs

Elhatároztam, hogy megveszem életem első laptopját!
Ezt még januárban döntöttem el. Februárban tetlegességig fajult a dolog. Megvettem rajongásom tárgyát a SAMSUNG masinát.
Lelkesedésem azonban csakhamar pánikba csapott át, amikor is kiderült, hogy a "drágaszág" 4 billentyűje nem működik. Lelkemben rőzsedalokkal, indultam vissza a fővárosba, javítsák meg a szerkezetet. Csaknem 1 hónapos várakozás után közölték, hogy inkább visszafizetik a laptop árát, csak vigyem el, mert nem tudják megjavítani... Nem tudtam mit tenni, lelkemben - már kicsit borúsabb - rőzsedalokkal, kulloghattam haza, masina nélkül... Így most várakozó állásponton vagyok,  az biztos, hogy ezúttal jobban meggondolom, milyen szerkezetet vegyek magamnak. Ilyen téren, nem jutottam előrébb.

Amúgy bocs, tudom késtem a múlt heti bejegyzéssel.

Emellett, ha valamivéle beteges perverziótól vezérelve, hallani akartok, csak tekerjetek a Rádió24-re /102,9-es frekvencia/ Ugyanis minden második héten, délutánonként, ÉN olvasom fel a híreket. A tv-zés mellett mostmár egy másik médiaplatformon is "érzékelhető" vagyok. Eztuán már csak írni kéne megtanulnom, és teljes lenne a portfólióm.

... most a babáról. A hugom pocakjában nődögélő és a hugyhójagját párnaként használó "hasutas" hízik. Bizony, az a kis pufók hóangyal, több mint 1 kilót nyom. Lassan pedig minden bizonnyal átlépi a másfél kilós álomhatárt.

Ennyi volt erre a hétre, jövő héten HÚSVÉT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése