2017. május 14., vasárnap

Lakodalom BOROTÁN

Azt hiszem úgy kezdem mint a mesében.
"hol volt hol nem volt..." valahol az Óperenciás tengeren túl, az Üveghegyen, középföldén, a százholdas pagonyon de még a halál f@szán is túl, az Alföld kellős közepén, na ott van BOROTA. A hely, ahol ha lovaskocsi jön veled szembe, mindegy milyen "vas" van alattad, elsőbbséget kell adnod. A hely, ami kis túlzással 1 utcából áll, és amelynek térképe 1:1-es arányban van ábrázolva a községházán. A hely ahol lagziban voltam a minap.
Nyilván a fent taglaltakból kitűnik, hogy a lejutás kissé problémás volt, de tömegközlekedéssel végül sikerült elbotorkáljak a szóban forgó településre. Az apropóját a címből kitalálhattátok, esküvőn vettem részt. Drága exmunkatársam elérkezettnek látta az időt arra, hogy beadja a derekát - és minden más egyéb testrészét - így férjhez ment szíve választottjához.
Az esküvő "formális" részét hamar lezavarták, a két ceremónia összesen 1 óráig tartott majd kezdetét vette a "lagzi". Szerencsére jó társaságba kerültem, kezdve a dunaújvárosi ismerős arcoktól az újonnan megismertekig, mindenki értette és szerette a tréfát - és bár a pálinkával való viszonyukon lehetne mit javítani, ahogyan ritmusérzékükön is - lelkesedésükkel kompenzálni tudták a képességbeli hiányosságaikat.
Az este jól telt, az ételek finomak voltak, a menyasszony pedig gyönyörű, és ha az előbb megemlítettem a pálinkát... gyerekek, bizton állíthatom, aki még nem ivott borotai pálinkát, nem ivott még igazán ízletes nedűt, és ajánlom sürgősen pótolja ezt az elmaradást. Ezen sorok írója ugyanis végigitta az összes fajtát - ha jól emlékszem 8-féle - ráadásul volt amelyikből többet is, de mind fenomenálisan finom volt.
Vissza a lagziba. Amennyire meg bírtam állapítani, mindenki jól érezte magát, volt vonatozás, a férfiak a vőlegény ölében ülve itták a pálinkát - igen igen én is - a mulatozás pedig egészen hajnalig tartott.
Másnap, ami szigorúan véve aznap volt 8 órakor - mindössze 3 óra alvás(?) után -  kiszáradt torokkal, fejemben az emlékekkel, lábamban a "BUGIVAL", de vigyorogva ébredtem. A napot azért kerültem, ugyanis annyi koffein és alkohol volt a véremben, hogy féltem előbb utóbb meggyulladok ha napfény éri a testem, de ahogyan azt ez a bejegyzés is bizonyítja, végül sikeresen hazaértem.

Hát srácok mindent egybevéve nagyon jól éreztem magam. Az a hely, ahol olyan pálinkát főznek, mint Borotán, és olyan lányok nőnek ki a földből, mint a menyasszony vagyis most már feleség, EDINA rossz hely nem lehet.

ÉLJEN AZ IFJÚ PÁR, ÉLJEN BOROTA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése