2017. május 29., hétfő

What a month?!

Hjaj bizony. Lassan véget ér a május!
Mennyi minden történt. Az első két hétvégén esküvőn voltam, és ahogy arról beszámoltam nektek, mindkettő remekül sikerült a maga nemében. A hónap második fele már nem telt ennyire kellemesen, hiszen a fennmaradó hétvégék mindegyikén dolgoztam.
Persze ez nem gátolt meg abban, hogy a rokonokkal felöntsünk a garatra, és másnap "minimálban" nyomjam végig a napot, később kiderült, hogy újabb - a fent említett hozzátartozó - lakodalmára is hivatalos lesz a család.
Aztán elbúcsúztam a kishúgomtól... mármint nem ment sehova, hiszen eddig is Tapolcán volt, csak megkezdődött a visszaszámlálás, hiszen már nem kizárólag az én húgom lesz, hanem elsősorban anyuka, "ágostonmamamája". Ebben a hónapban volt az utolsó olyan alkalom amikor még húgiként találkoztam vele, legközelebb minden bizonnyal egy poronttyal - egy jó húsossal - fogom újra látni... éééés akkor minden bizonnyal a bébi jobban fog érdekelni mint Ő.
Egy másik búcsú is végbement a hónapban, éppen a minap. Ő az aki miatt eredeti "sztreccs" AS ROMA mezt kértem karácsonyra - képzeljétek hogy nézett ki az akkori piffedt testemen - aki miatt leültem a fent említett hugival ROMA meccset nézni - én sportszakmai SZTYUI pedig "mertolyanhelyesaTOTTIhogybelehalok" indokból kifolyólag. Nos a klubhűség mintaképe, aki konkrétan régebb óta tartozik/tartozott az AS ROMA kötelékébe, mint ahány éves vagyok, szögre akasztotta a stoplist. Millió meg egy statisztikát érdekességet lehetne róla írnni, én inkább a számomra legkedvesebb és legnagyszerűbb gólját linkelem be, videó formájában.


...és igen, persze lassan végigviszem a "KARDOK VIHARA" - Trónok harca kötetet, így a nyárra, új olvasmányt kell beszerezzek.
Hogy mit tartogat a június? Green Day koncertet, megannyi mozit, BL döntőket, rengeteg fagyit, na meg persze elvileg ebben a hónapban jön MALIK is.

GOOD LUCK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése