2017. május 7., vasárnap

Sűrű

volt az utóbbi néhány nap.
Kezdve azzal, hogy csütörtökön munka után volt alkalmam megnézni a GALAXIS ŐRZŐI második részét. SZVSZ hatalmas film, mindenképp nézzétek meg, ha szeretitek a képregény adaptációkat.
Aztán pénteken a változatosság kedvéért, szintén munka után ballagáson voltam. Az utána esedékes evés ivás pedig egészen este 10-ig elhúzódott.
Másnap pedig esküvő volt - ezen a nyáron az első, de távolról sem az utolsó. Kedves unokatestvérem ment férjhez, és régen voltam ekkora lagziba, már ami a részt vevők számát illeti. De még előtte, jó szokás szerint a húgom hagyományosan elkapta a menyasszonyi csokrot. Komolyan nem értem a többiek egyáltalán minek álltak oda, hiszen szűk 1 év alatt ez már a harmadik ilyen precedens volt. Szó ami szó, igazi "ADONYI" lakodalom volt, aki volt már ilyenben tudja miről beszélek, aki pedig még nem, az imádkozzon, ezért a kegyért. A rendezvényen egyébként újabb meglepő felfedezésre tettem szert - dobpergés - tudok ZORBÁZNI. - vagy legalábbis annyit inni, hogy a "nemtudásommal" ne lógjak ki a többiek közül ebben a táncnemben.
Vasárnap hajnalban - pontosan nem tudom mikor, de a kakasok már fenn voltak - értünk csak haza. Érthető okokból ma egy fűszálat nem voltam hajlandó arrébb tenni.
Most a babáról. Ágoston rettentő aktív mostanában, érzi, hogy kezdi kinőni a gazdatestet. Ebből az apropóból a húgomék részt vettek egy ilyen "babaahasban" fotózáson. Jövő héten elvileg meglesz a teljes galéria, most ízelítőként íme egy fotó



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése