2017. szeptember 1., péntek

Nyárbúcsú

Bizony, merthogy a költő is megérta “vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak”! Na nem kell megilyedni annyira azért nem hűvösek azok a szelek, de a nyárnak immár naptárilag is vége van. A visszatérő olvasók tudják, ilyenkor szeretem meghányni-vetni a dolgokat, amolyan “summa summarum” módon.
Nos kezdjük a legfontosabbal, véget ért a TRÓNOK HARCA hetedik évada, és úristen micsoda finálé volt?! Ami azonban ennél is fontosabb, én is befejeztem mind az öt könyvet pedig a hatodik a kanyarba sincs. A TV verzió várhatóan csak 2019-ben – ó te jó ég – jön, addig nagyon remélem, hogy folytatódik kedvenc fantasy regényem.
Elérkeztünk a legrövidebb részhez a “dávid nyaralása” fejezethez. Nos ennyi volt ez a bekezdés, merthogy idén is olyan jól sikerült a TIME MANAGEMENT hogy egy hétvégi balatoni leruccanást leszámítva nem voltam sehol – bocs haver. Így kénytelen vagyok a legénybúcsút – amit már megénekeltem – betudni vakációnak.
Aztán lássuk csak mi van még? A munkahely és városváltásról tudtok, a magánélet még mindig tabu, -gondolkozz gondolkozz gondolkozz- persze ÁGOSTON baba születése is nagy dolog volt, már 2 hónapos a lelkem. Lassan elkezd inni, borotválkozni, és nőket vinni az ágyba.
Így visszaolvasva az eddig leírtakat, bár nem tűnik túl tartalmasnak, elég király nyár volt. Szóval, gyere csak szeptember, és ősz, és eső, és szél, és hideg, és köd és…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése