2015. január 23., péntek

21 nap

Halihó!

Közeleg a január vége, és ilyenkor már hajlamosak vagyunk elfeledkezni és/vagy megszegni nem is olyan régen tett "mindentmegváltoztatokésezazévmáslesz"fogadalmunkat. A PISZKOS ÚTINAPLÓ renegát szerkesztője szeret fogadkozni - ez idén sem maradt el - ugyanakkor acél akaratának - aminél csak teste keményebb - köszönhetően többségében életre kelti elhatározásait.

Örömmel jelenthetem be, hogy eddig minden a tervek szerint halad, és sikerült megvalósítani az eltervezetteket. Ergo, a idén nem rágom a körmöm - a lábamról sem -, nem eszek semmiféle rágcsálnivalót, nem iszok kávét és energiaitalt sem. Valamint a legédesebb szenvedélyemnek a csokievésnek sem hódolok, holott ebben egy csöppnyi engedményt tettem magamnak, már ami a 60-70% kakaótartalmú nyalánkságot illeti, de valahogy erre sem vitt rá a lélek.

És hogy miért van ennek nagy jelentősége. Kifejtem. Egy nagyon kedves munkatársam küldött egy cikket az újév első napjaiban a különböző fogadalmak valamint az emberi szervezet kapcsolatáról. Az írás arról szólt, hogy nekünk humánoknak 21 napra van szükségünk ahhoz, hogy megszüntessük az addikciónkat. Legyen szó bármiről, csoki, cigi alkohol...

Mint az kitaláltátok, az én esetemben - valamint akik megtartották szilveszteri fogadalmaikat - lejárt a 21 nap és a fent felsorolt káros szenvedélyek egyike sem hiányzik. Elhamarkodott lenne ugyanakkor kijelenteni, hogy "leszoktam" ezekről a dolgokról, mindenesetre 21, illetve ezen sorok írása közben már 23 nap kezdésnek nem rossz.

És hogy abszolút happy legyen a napotok íme 1 zeneszám a legújabb kedvenceim közül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése