2015. augusztus 30., vasárnap

Egy barát a távolból - avagy tudod mit tettem idén nyáron?! - SOKADIK VENDÉGPOSZT

Hali! Emlékezek még "MISS GERMANY"-re? Nos ha nem akkor ráb*sztatok mert ezúttal ő írta az e havi "VENDÉGPOSZTOT". Ennyit bevezetésképp, következzenek az ő élményei/gondolatai!

Hello minden bogolvasónak! Egy nagy "danke schön"-el kezdeném a bejegyzésem, kedves ismerősünk Dávid felé, aki hitt abban, hogy előbb-utóbb csak összehozom ezt a kis posztot Sokat gondolkoztam azon, hogy miről írhatnék, ha már kaptam egy lehetőséget, nem egyszerű, de akkor belevágnék.

Dávidot körülbelül 2 éve ismerem, életünkben egyetlen egyszer találkoztunk személyesen. Egy közös ismerősünk mutatott be minket egymásnak. Akkor nem gondoltam volna, hogy ez egy hosszú barátság kezdete lesz, de a mai napig nagyon jóban vagyunk, sokat beszélgetünk és érdeklődünk, hogy kivel mi újság. Sajnos személyesen nehéz lenne fenntartani a barátságunk, mert egy pár száz km távolság közbe szól. Van ilyen, de nem szabad hagyni, hogy ezért vesszen el egy megértő, támogató, tanácsadó, megnevettető és meghallgató kedves barát, aki ha személyesen nem is tud, de melletted áll és számíthatsz rá.

A legjobb barátnőmtől is elválaszt pár száz km, de pont olyan a barátságunk, mint általános iskolában, amikor elkezdődött, csak sajnos azóta mindkettőnket másfelé sodort az élet, de 13 év alatt mégis mindig, ahogy tudtunk a másik mellett álltunk és támogattuk egymást, és ez így lesz a következő években is. Mindenkinek kívánok ilyen legjobb barátnőt, mint amilyen nekem van. Amúgy neki köszönhetem h megismertem a kis blogírónkat

És a kérdésre válaszolva, h mit tettem idén nyáron, igen Dávid, én idén is elmentem a Balatonboglári Szüreti Fesztiválra, vagyis a bornapokra. Időjárás jelentésnek annyi, hogy bikinire nem volt szükség. Sajnos nem épp strandidőt fogtunk ki, de ez nem vette el senki kedvét. Amúgy ennyi embert egy helyen... Volt, hogy csigaléptekben lehetett haladni, a parkolóhely találáshoz meg kb. csoda kellett. Na de ennyit a negatív részekről. Rengeteg lehetőség volt a szórakozásra, én pl. nagyon élveztem a dodgemet, de persze arra se egyedül ültem fel, az én kis párom mellett éreztem magam teljes biztonságban, mint ahogy mindig, pl. a kocsiban, mert egy régi baleset miatt kissé félni szoktam sajnos.

Na, az XXL, komolyan menő dolog lehet, de ahhoz nem volt elég bátorságom, két barátnőm kipróbálta, hát ők nagyon élvezték, szóval tuti h jó kis adrenalin termelő. Balatonbogláron a Kalandparkban is voltunk bobozni, és volt h semmi fék nem para amúgy, csak elsőre szerintem.
Egyik este Lellén voltunk, az Y elnevezésű szórakozóhelyen, előtte pedig a bárban, ahol vízipipázásra is van lehetőség, a klub egyik különlegessége h felszokták gyújtani a pultot, ami eléggé látványos és ilyenkor kb. mindenki síkit, de pánikra semmi ok, senkinek nem esik baja. Nekünk személyes kedvencünk ez a hely.

Készültem képekkel is, de megjegyezném, h ezek a képek sajnos nem iPhone 6tal készültek. Szombaton volt talán a legtöbb ember, aznap este volt a tűzijáték, illetve a lézer show, mindkettő nekem személy szerint nagyon tetszett.              
Na, szóval én jövőre is oda fogok látogatni, ajánlom, kedves Dávid h már most úgy szervezkedj, hogy ott össze illene futni mint anno két évvel ezelőtt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése