2015. szeptember 30., szerda

2nap, 2sz*r film - kritika

Pontosan!

Az elmúlt hétvégén ügyeletes voltam, így beköltöztem DUNAÚJVÁROSBA. A napközbeni őrült hajtás után estére, jó volt leülni a lap top elé, és megnézni 2 abszolúte jogtiszta módon megszerzett filmet, amelyet alkalmi szállásadóm biztosított!

TERMINATOR - GENISYS

Hol is kezdjem? az első trailerek után őszintén reménykedtem! Várakozásomat csak tetézte, hogy a megjelenő cikkek szerint a készítők igyekeztek az egyébként katasztrofálisan sikerült 3. és 4. részt kiírni a kontinuitásból, ráadásul JAMES CAMERON azt nyilatkozta, a fent említett alkotás a legjobb az összes eddigi TERMINÁTOR közül...

(HATÁSSZÜNET + NAGY LEVEGŐ)

Egy nagy büdös lóf*szt... HOL? MIKOR? MELYIK univerzumban jó ez a film? Sőt egy rosszul ritmizált, mindenféle feszültségtől, és izgalomtól mentes, több sebből vérző audiovizuális rettenet, amelyet a legnagyobb jó indulattal sem sorolnék még csak az "OKÉ" kategóriába sem! Persze akció az van, de az sem annyira jól koreografált, hogy elvinné ezt az egyébként botrányosan gyenge történettel rendelkező amatőr színészgárdával operáló filmet a hátán. De ami a legjobban felb*szott, hogy a poénokat egy az egyben visszamondták az első két részből. Mindenféle kreativitás nélkül... Köszönöm szépen! Áldom az eszem, hogy ezért nem adtam ki egy mozijegy árát, és megvártam, míg alkalmi szállásadóm JOGTISZTA módon hozzájut! Ismertek, tudjátok, mindenben igyekszem a jót meglátni, de most nem sikerült. Egyszeri megnézésre SEM ajánlom senkinek.

SAN ANDREAS

Ez a film egy fokkal jobb! Bár az unalomig ismételt KLISÉK megvannak! Adott egy szétzilált család, az apa bár THEROCK még mindig a volt felesége után picsog, de a nő már továbblépett erre jön a földrengés ami újra összehozza a feleket, mert meg kell menteni a közös gyereket. (PONT) Mármint hogy így ennyi. Komolyan dolgozni kellett azon, hogy egy ilyen mennyiségben kliséktől hemzsegő filmet megalkossanak. A látvány korrekt, bár egy percig nem izgultam a végkifejlet miatt, illetve hogy az egyébként szétesőben lévő család összejön e újra. Semmiféle kreatív koncepció, vagy izgalmas és újszerű karakter nincsen a filmben.

Ezen történések hatására, hétfőn miután hazamentem a városból, megnéztem a nyáron moziban már látott JURASSIC WORLD című alkotást... meg kell mondjam ez a film...

...már a következő havi kritikai bejegyzésbe kerül.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése