2015. szeptember 7., hétfő

Szobafelújítás? SOHA TÖBBET! - galériával

HALIHÓ!

Az elmúlt néhány napban hatalmas munkában voltam, ugyanis mint ahogy az a címből is kiderült, új köntösbe öltöztettem a denevérbarlangomat! A munkálatok pénteken kezdődtek, és egészen vasárnapig tartottak, így per pillanat a megújult - de még egy picit festékszagú - szobámból pötyögök!

Elhamarkodott lenne kijelenteni a magam 25 évével, hogy soha a büdös életbe én fel nem újítok, semmiféle szobát, lakást, házat ... de a koromból adódóan ez minden bizonnyal nem opcionális dolog. A falcsiszolásnál, konkrétan fizikai fájdalmat éreztem, és közben folyamatosan az motoszkált a fejemben: HOLY JESUS MIKOR LESZ EBBŐL MEGINT SZOBA?????????? - de végül csak elkészült.

Mondanom sem kell ez volt életem első olyan renoválása, amit, én finanszíroztam, én terveztem, és tevékenyen részt is vettem benne. Igen jól érzitek büszke vagyok magamra, hogy ezt így végig tudtam/mertem csinálni! Most pedig jöjjön a bejegyzés "KÉPES" része, hiszen galériát is ígértem vagy mifene?!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése