2015. december 7., hétfő

Beszámoló

Nos igen, tudom ennél fantáziátlanabb és egysíkúbb bejegyzés címet keresve sem találhattam volna. Ezúttal sajnos, addig halogattam az "írást" hogy annyi mindenről kellene blogoljak ezáltal pedig olyan kurta-furcsa címet tudnék csak adni az irománynak, mint "MOVEMBERES TETOVÁLÓS BATMAN", vagy "SZAKÁLLAS TETOVÁLÁS" esetleg az "IGAZSÁG és a SZAKÁLL hajnala meg egy kis TETOVÁLÁS" és ehhez hasonlók.

Szóval kezdjük az elején. Véget ért a November (say whaaaaat?) és ezáltal a movember is. Mint azt tudjátok az idei év 11. hónapjában én sem sokat borotválkoztam, így szakállam - merthogy ez már túlnőtt a "borostán" - eddig sosem látott méreteket öltött. Bár be kell valljam azért picit "csaltam", hiszen legalább 2 hetente megigazítottam arcszőrzetemet, hogy mégse egy hajléktalan igényességével álljak a kamerák elé/mögé.

Második igencsak jelentős esemény volt a múlt héten, hogy folytatódott a "TATTOO SAGA" és végre belátható közelségbe került a befejezés. Meg kell mondjam, ez volt az eddigi legfájdalmasabb, és legkellemetlenebb rész, ugyanakkor bátran állíthatom, megéri/megérte! (folyt. köv. FEBRUÁRBAN)

Last but not least kijött a BATMAN VS SUPERMAN - DAWN OF JUSTICE című film második előzetese... A trailert látva pedig csak 1 kérdésem van. MENNYIRE ŰBER MEGAGIGABRUTÁL jó ez a film?


Jelen pillanatban, nagyon jó ötletnek tűnik hibernáltatni magam, hogy aztán jövő márciusban, amikor a film kijön újult erővel vethessem rá magam.

P.S - persze csak a december 18-i STAR WARS után



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése