2015. december 31., csütörtök

Ilyen volt 2015!

Na de milyen is (volt) pontosan?

Rögtön az év elején negyedszázados az-az 25 éves lettem! Így kijelenthetem roham léptekkel közeledem a "harmadik X" felé. Ezt leszámítva az év első fele viszonylagos nyugalomban telt. A DPASE kiesett az NB1-ből, a tetoválásom is készülgetett.

A nyár a maga nemében ismét király volt. A szerkesztőség elköltözött, hőhullámok jöttek-mentek, a JURASSIC WORLD soha nem látott bevételi rekordot döntött, a főnökömmel kékre-zöldre vertük egymást egy bokszmeccs keretében. Nyaralni is voltam, majd INGYEN ÖLELÉSEKET osztogattam végül sikeres nyelvvizsgát tettem.

Az őszt rögtön egy szobafelújítással kezdtem, amelyről több bejegyzés is született, hiszen számomra ez volt az egyik legfontosabb momentuma az évnek. Megrendeltem az IMAGINE DRAGONS koncertje a jegyemet, valamint megszületett a legújabb családtagunk ZSÓFIA a husikirály(lány). A magyar válogatott sok év után kijutott a jövő évi labdarúgó Európa bajnokságra, az év megkoronázásaként pedig végre megérkezett az új STAR WARS.

Nos ennyit a naptár szerint még idei, de gyakorlatilag már tavalyi 2015-ös évről. Eseménydús és elnagyolt összefoglaló volt, hiszen számtalan dolgot kihagytam, de mindent egybe vetve remek esztendőt hagyok magam mögött. Ma éjfélkor újabb 5(!) dolgot tűzök ki magam elé, és igyekszem jövőre megvalósítani is azokat. A tavalyiakat szerencsére sikerült elérnem, így az önmagamba vetett hitem, továbbra is töretlen.

 És hogy milyen lesz 2016? jövő ilyenkor megmondom! BUÉK!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése