2016. január 27., szerda

26 éves lettem én...

...meglepetés e költemény

na jó valójában nem, hiszen a múltkori koncertbeszámoló után igencsak itt volt már az idő arra, hogy ismét hallassak magamról. Ennél pedig keresve sem találhattam volna jobb alkalmat, mint a születésnapomat.

Nos, huszonhat lettem, újabb gyertya a tortán - csak viccelek, nincs tortám, somlói galuskám van - egy újabb év telt el, és immáron hivatalos az amit eddig csak sejtettetek, közelebb vagyok a 30-hoz, mint a 20-hoz. Most valami nagy mélyenszántó gondolatot kellene körmöljek, de azt hiszem az nem én lennék, amúgy meg, különben sem hasít semmi ehhez kapcsolódó a buksimban...

...vagyis, ami azt illeti, talán mégis! Bár sosem szerettem, és akartam magam másokhoz mérni, de "deresedő halántékom" kapcsán azon azért elmerengtem - "jó helyen vagyok-e?", "megfelelő az életem a jelenlegi szakaszában?", "hol tartanak a kortársaim?" - stb, stb... az igazat megvallva nem tudom a választ, sőt nem is tudhatom. Annyi biztos magamhoz képest előrébb járok, mint egy évvel korábban. Így kijelenthető, hogy elégedett vagyok a dolgaimmal, ami nem azt jelenti hogy ne akarnék többet, jobbat, mint ami jelenleg adva van, és ne tennék ezért minden  egyes nap - azt hiszem ezt hívják motivációnak -. A többit pedig az "univerzumra" bízom, jöjjön aminek jönnie kell!

Ajjaj azt hiszem elkanyarodtam a témától! Szóval a lényeg január 26-án lettem 26 éves. Halkan jegyzem meg, a páratlan éveket valami miatt jobban kedvelem, szóval gyere csak 27, I'M READY



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése