2016. március 16., szerda

A múlt hét

Hali, csak ÉN!

Jó régen találkoztunk már, de sajnos a lustaság illetve a hosszú hétvége nagy úr!

Kezdjük is az elején! Mint arról már szólottam APA a múlt héten ünnepelte a születésnapját és mint ilyen családi esemény, ennek meggratulálása gyakorlatilag a teljes egészében betartott, és még így van aki kimaradt a "szórásból".

Szerénytelenségem szombaton még dolgozott, így a hosszú hétvége - bár hosszabb volt a szokottnál - egy nappal rövidebb volt. Ezt követően a "SRÁCOKKAL" beültünk egy szórakozóhelyre majd hajnalig szilvapálinka társaságában dartsoztunk egészen hajnali 3 ig. - tudom, tudom elsőre veszélyes kombónak hangzik de csak a tábla bánta ezt a kis összeröffenést... Az igazat megvallva jó volt megint összeülni, és beszélgetni, marhulni velük.

Vasárnap tovább folytatódott APA ünneplése, ezúttal a család volt soron. Az elmúlt két napban pedig szégyellem magam - na jó nem - de nem voltam hajlandó kikelni még csak az ágyból sem, nem mentem sehova, nem csináltam semmit, azon túl, hogy vártam - és még most is várom a meteorológiai tavaszt.

Újabb ezzel a számmal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése