2016. március 21., hétfő

ATomBombA, RészeCSKegyorsító & ŰRhAjó

Ezt a három dolgot nem lehetett kapni a földvári vásárban... de hátrébb az agarakkal, kezdjük az elején!

Ahogyan arról már szólottam korábban a múlt hét egy picit kurta-furcsa volt. A március 15-e miatt alapból, mindössze három munkanap lett volna, ezt azonban tovább súlyosbítottam azzal, hogy már januárban lefoglaltam a március 18-i napot a tetoválásom további készítése apropóján. Így már csak egy - bizonytalan áprilisi - alkalom választ el attól, hogy teljesen elkészüljön a "NAGY MŰ", így állunk most


A szombati napot, teljes lustulásban töltöttem, illetve készültem életem első igazi, hamisítatlan vásári "happeningjére". Persze hallottam, történeteket, hogy a 'Földvári vásár, nagy és hatalmas, de álmomban sem gondoltam volna, hogy ekkora. Úgy értem "WOW"! Felsorolni is nehéz lenne, mennyi mindent láttam, ízleltem, szagoltam, tapogattam meg. Ezért is írtam a címben azt a három dolgot, amivel nem találkoztam - bár ha picit erőszakos lettem volna, és villantok némi forintot, meggyőződésem, hogy a "pult alól" előkerült volna ez-az.



A vasárnap további része viszonylagos nyugalomban telt. Este még átjött "A HAVER" akivel kiszurkoltuk a SZEGED 4 gólos győzelmét a KIEL ellen, majd miután elfogyasztottunk némi házi készítésű, hozzáadott cukorral készült majdhogynem 100%-os gyümölcslevet - leánykori nevén pálinkát  megszerelTÜK a netet is, így igazán eredményen hétvégét zárhattam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése