2017. január 15., vasárnap

:)

Fagyos Januárt nektek! - remélem minden kívánságom így teljesül a jövőben!

Kezdjük egy bejelentéssel! Mint az számotokra is feltűnt, egy hete jelentkeztem legutóbb. Úgy döntöttem, a blog - vagyis én - egy kicsit visszavesz a tempóból, és egyfajta rendszert erőltetve erre az egészre, hétvégente fogok írni. Ha csak nem történik valami kihagyhatatlan és azonnali említést érdemlő dolog a környezetemben vagy velem. Jogosan teszitek fel a kérdést, mint az a csökött FLUIMUCILOS gyerek "de miért?". Nos miután lekevertetek magatok egy ordas nagy fülest elmondom. #CSATT
A legutóbb említettem a decemberi nagy katyvaszt, amikor nem volt kedvem, időm esetleg témám amiről blogolhattam volna. Emiatt pedig sz@rul éreztem magam. Az volt bennem, hogy cserben hagytalak titeket - ezt a kis makroközösséget - akik holtra vártan figyelik, és frissítik a napló felületét. Ez pedig egy cseppet sem jó.
Másfelől pedig annyi minden van amiben fejleszteni szeretném magam, amikre időt kell szenteljek, hogy muszáj volt valamiféle szisztéma szerint alakítanom az életemnek ezt a szegmensét is. Így jutottam a "minden hétvégén egy bejegyzés" rendezési elvre. Van rá esély, hogy a jövőben visszatérnek a vendégposztok a kritikák, sőt a videós bejegyzések lehetőségét sem vetem el, de ígérni egyelőre nem tudok, és nem is szeretnék semmit.
Egy ilyen hosszúra nyúlt bevezetés után lássuk, mi történt velem az elmúlt héten. Dolgoztam. Na jó dolgoztam, edzettem, magánéletet éltem - tudom egészen hihetetlen még számomra is, de így van - és nagyjából ennyi. A hétvégén hazalátogatott a gazdatest is. Bizonyos szögből, már egész szépen "anyásodik" - kerekedik a pocak, de a baba nemét még mindíg homály fedi. A jövő hónap elején - egyébként akkor jönnek majd legközelebb - már biztosat tudunk.
Az elmúlt napok krónikájához hozzá tartozik, hogy nemcsak kedvenc NFL csapatom a NEW YORK GIANTS "fázott meg" a hideg északi wisconsinban - #SZEMÉTPACKERS - hanem én is, de aggodalomra semmi ok. Akárcsak az "óriások" én is túléltem a hideget, és újult erővel várom a következő hetet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése