2017. január 8., vasárnap

Hello

Igen, gondoltam köszönök, hogy amúgy még élek. Tudom régen adtam bármiféle netbejegyzést csak hát a december...

Pedig annyi tervem volt! Kritkát írni az egyébként zseniális STAR WARS filmről, összegezni a 2016-os legfontosabb történéseit, kiparodizálni a "HAVER" egyébként rettenetesen szar évét - csoda hogy még él, már ha ezt még lehet annak nevezni. Végül de nem utolsó sorban pedig SZILBESZTERI bejegyzéssel is készültem, de ahogy az lenni szokott, az UNIVERZUM azt mondta ÁLJ!
Történtek olyan dolgok - némelyik rossz, másik jobb - amik miatt a legkevésbé sem volt kedvem - időm meg végképp  írni. Így maradt ez a mostani bejegyzés, ami a 2017-es év első megnyilvánulása.
Lássuk mi történt velem az elmúlt, csaknem egy hónap alatt. - persze a publikus részeket tárom elétek. Az új STAR WARS filről már beszéltem tényleg káprázatos volt.
Aztán jött a karácsony, vele együk húgomék. Egy IRON MAN pólóval gazdagodott amúgy is veretes szuperhős relikvia gyűjteményem. Na meg persze megkaptam BORIT, az ukulelét. Eddigi zenész pályafutásomat röviden és tömören össze tudom foglalni. Dec. 24-én megkaptam, 25-én délelőtt a szüleim ki akartak b@szni otthonról. - vége

Az ünnepek között jószerivel dolgoztam, de a pihenésre is jutott idő. A szilvesztert szűk családi/baráti körben töltöttem, majd január 1-jén munkába álltam, azóta pedig dolgozom. Azt hiszem a "BOLDOG ÚJ ÉVET" szlogennel elkéstem, szóval az elköszönést egy szimpla "HALI"-val oldom meg


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése