2017. január 29., vasárnap

27

Nem ez nem egy elb@szott TAYLOR SWIFT album. Mint azt bizonyára tudjátok - persze hogy tudjátok, hiszen egy csomóan meggratuláltatok ezen jeles alkalomból - a héten töltöttem be 27. életévemet.
Bizony, rohan az idő, újabb lépéssel vagyok közelebb a 30-hoz. Amíg 25 évesen még el lehetett bagatelizálni a dolgot, "félúton vagyok" címszó alatt, addig így friss és ropogós huszonhetesként deresedő halántékkal ki kell jelentsem "20-as éveim végét járom". Megrémít ez engem? - egy cseppet sem. Jól érzem magam a bőrömben, élvezem amit csinálok, és amíg ez így van teljesen mindegy hogy azt 22, vagy éppen 35 évesen teszem. - ez volna a bejegyzés "napi tanulság" része.
Az öntömjénezés kissé émelyítő, ám korántsem orrfacsaró mocsarából kievickélve, beszéljünk egy kicsit RÓLAM, pontosabban arról, mi is történt velem az elmúlt egy hétben. Be kell valljam nincs új a nap alatt, hacsak az nem, hogy teljesen sikerült beállítanom magam és a szervezetem a reggeli edzésre.
A hugi közismertebb nevén a gazdatest pocakja szépen kerekedik, és a jövő heti nagy ünneplésre várhatóan kiderül, milyen nemű lesz a kicsi MALIK. - amit a februári első bejegyzésből TI is megtudhattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése