2017. február 4., szombat

it's a boy

Fiú lesz!

Ahogyan azt megígértem a februári első bejegyzésben megtudhatjátok milyen nemű lesz a hugi babája. Nos a kicsi "MALIK" hű maradt a kódnevéhez. Június végén egy kis "pöcsössel" gazdagodik az amúgyis népes családfa.
Én mint a csöppség leendő kereszbácsija - új szó, én alkottam a keresztapa és a nagybácsi összevont alakja - rögtön el is kezdtem gyártani az elméleteket mennyi mindent fogok megtanítani a "pöcsösnek" - a "ne szaladgálj késsel a szádban"-tól egészen a "mindig legyen nálad óvszer"-ig. Egy életre szóló kaland lesz, mindkettőnknek. Nem utolsó sorban nekem is hasznos tréning lesz, hiszen a távoli jövőben - ami talán már nincs is annyira távol, ki tudja? - lesznek majd saját porontyaim. Úgy gondolom kifejezetten jó felkészülési alapot biztosít a későbbiekre - nincs mese a pelenkázást tényleg el kell kezdenem.
Végezetül álljon itt kettő kép. Az elsőn a hugi pocakjára firkáltam a "SZTYUI" feliratot, pusztán azért, hogy egyértelmüsítsük a baba nemét. A másodikon pedig az "eredeti" STEWIE GRIFFIN látható, hagyományos öltözetében - első teendőm lesz venni egy ilyen ruhaszettet a kicsinek.

3 megjegyzés: