2017. február 26., vasárnap

Sütés & Dávid

50 dkg liszt
50 dkg túró
50 dkg margarin
1 tojás
1 evőkanál só


Nem ez nem az "ideális anya" receptjének egy másik változata, hanem annak a pogácsának a tésztájáé amit a minap sütöttem meg. Elhatároztam ugyanis, hogy idén elmélyítem - elég sekélyes - főzőtudományomat.

Miután édesanyát meggyőztem arról, hogy jobb lesz neki ha elmegy itthonról amíg én főzök/sütök nekiláttam életem egyik legnagyobb kihívásának. A csata a pogácsa és köztem ugyan epikus volt, de végül elkészült az első süteményem. Az eredmény pedig az elmondások alapján "zseniális" lett. Én még azért várnék merészebb kijelentésekkel - hiszen nem telt el 72 óra a pogácsa elfogyasztása, és a most íródó bejegyzés között - de eddig minden kostoló "tünetmentes". Ha és amennyiben ez így marad további vállalásokra adom a fejem, amelyekről természetesen beszámolok majd. 
Ami a hét további történéseit illeti, Ausztria után picit nehéz volt újra felvenni a "rendes" élet ritmusát, de aztán sikerült visszarázódni. Csütörtökön hazaértek a hugiék is. A kismamának szépen alakul a pocakja, de még mindig nem tudom, hogy fog elférni ebben a lányban egy csaknem 5 kilós bébi. A "Trónok Harca" kötettel jól állok, minden bizonnyal még februárban befejezem az első könyvet. A "vega hónapjaim" pedig a végéhez közelednek, ugyanis március 1-től ismét visszaállok a rendes húsevő életre. - a környezetem legnagyobb örömére. A legfőbb dolog viszonylag az, hogy végre minden kétséget kizáróan megérkezet a tavasz. - asszem ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése