2017. március 5., vasárnap

Húsos Trónok Harca

Na hali!

A héten több mérföldkavics is történt. egyrészt kiolvastam a Trónok Harca regénysorozat első kötetét - és már neki is kezdtem a másodiknak ami a "Királyok Csatája" alcímet viseli -. Magam sem gondoltam volna, hogy ennyire szorgalmas leszek, hiszen alig több mint 2 hónap alatt sikerült mintegy 900 oldalt kivégeznem. - mondja a srác akinek korábban a TV újság kiolvasásához is 2 wc- szünetre volt szüksége.
Aztán ismét visszatértem a húshoz. Bizony, letelt a fél éves böjt. gyorsan elment nem? Többen kérdeztétek, hogy milyen újra húst enni? Igazából pontosan olyan, mint azelőtt, mielőtt megfogadtam a böjtölést. Semmivel sem zamatosabb vagy szaftosabb vagy esik jobban, mint annak előtt. Elmondhatom magamról hogy "vega" is voltam. - édesapám valószínűleg erre azt mondja majd "nem fiam, te egy hülye vagy"
Végül de nem utolsó sorban következzen a "BABAROVAT". Leendő "keresztbácsiként" megrendeltem az első meglepően menő/aranyos babacuccokat. Mivel a húgom is olvassa is a sorokat ezért többet nem árulok el, sőt képet se posztolok róla. Az átadó majd jövőhéten lesz, akkor részletesen beszámolok mindenről. Addig is legyetek rosszak

u.i - FÉRFIAK, el ne feledjétek a nőnapot


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése