2017. március 12., vasárnap

Az első ajándék(ok)

A mögöttünk hagyott héten volt a Nemzetközi Nőnap, na meg apa szültésnapja. Nálunk ez mindig nagy esemény, hiszen az "örök gyerek" egy újabb ével lett idősebb, ám megmaradt gyereknek, immár 55 éve.Morváéknál ilyenkor természetesen 1 hetes ünneplés veszi kezdetét, amely ma - 03.12 vasárnap - talán véget ér.
Eme jeles alkalomból hazatértek hugiék is - babával a pocakban, mondhatni 3-an. Ide kapcsolódik első ajándékom a kis csöppségnek. Pontosabban ajándékaim, hiszen rögtön 4 holmit kapott a keresztfiam. Bizony, megrendeltem hátralevő életem első rugdalózóit. Négy félelmetes cuki és menő babaruhában száguldozhat a gézengúz, amint világrajön. Íme:













Nem vitás, hogy ezekben a cuccokban Közép-Európa legpengébb kisbabája lesz a kis ÁGOSTON. A végére egy kevésbé örömteli hír: búcsút vettem RUPERTTŐL. Biztosan emlékeztek, tavaly vettem egy tabletet, aki egészen eddig hűen szolgált. Most azonban a húgomra száll majd a kis ketyere. Én ugyanis egy lap topot újítottam - amit azzal a lendülettel vihettem a szervízbe. Nos remélem legalább olyan hatékonysággal fog szolgálni, mint az elődje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése