2014. szeptember 28., vasárnap

2000, 15,5%, M1

Sziasztok megint!

Hétvége van, és elérkeztünk a "mi a kotta" bejegyzéshez. Ami ezt a hetet illeti, lekerült a gipsz, van helyette merevítő, azt hiszem erre mondják, csömörből gödörbe. Ha nem lett volna világos, a múlt heti, kis "kalandomról" beszélek, aminek következtében részlegesen elszakadt a bokaszalagom. De ezt a témát zárjuk is rövidre, a lényeg, hogy gyógyulófélben vagyok, már a rehabilitációt is elkezdhettem.

Ehhez kapcsolódik a következő heti rendi pont. Az EFI irodában még a gyógytorna megkezdése előtt, egy tokától-bokáig tartó részletes kivizsgáláson vettem, részt, ami szerint... nem is mondok többet, a kép beszédesebb. Látjátok ugye? 15,5% -os testzsír! Térd alá érő ökölpumpák garmadája!

Ami a hét további történéseit illeti, kedden már dolgoztam, és bár picit idegen testként mozogtam a gépezetben - legalábbis belülről így éreztem - sikerült visszaszokni, és ha nem is teljes de legalább 60%-os tagja vagyok a szerkesztőségnek.

Ha figyeltetek, a héten újabb médiatörténeti pillanatnak lehettetek szemtanúi. Most csütörtökön volt az első alkalom, hogy egy országos tv-adónak, úgy gyártottam anyagot, hogy én is narráltam alá. Nem csak forgattam, vagy scriptet írtam hozzá, hanem én is narráltam fel. Értitek ezt? A saját hangomat, hallottam viszont egy országos tv csatornán, hol máshol mint a sporthírekben. Ez valami hihetetlen. Egy magamfajta, Duna menti rock&rollon - és MAROON 5-on - felnőtt, pofozni való gyönyörű idióta gyárthatott anyagot... még most is beleborzongok... Ha előző bekezdésben ökölpumpák garmadájáról beszéltem, akkor ez, ez, ez, na erre egyelőre semmi nem jut eszembe, de még majd gondolkozom, a lényeg, hogy fantasztikus dolog.

És végül de nem utolsó sorban a BLOG látogatottsága meghaladta a 2000-res számot, ami megint csak WOW! Jó érzés valami olyat alkotni - főleg az én szakmámban - ami valamilyen reakciót kivált az emberekből, mi több érdekli is őket/titeket. Szóval köszönöm, mindenkinek aki csak egyszer is olvasott, vagy megnézte ahogy éppen bénázom. Nagyon nagyon sokat jelent ez nekem. De ha későbbiekben, ha valamilyen észrevételetek, meglátásotok, kritikátok - bizony ám ilyet is szívesen fogadok - van a bloggal kapcsolatban, rajta! Ne habozzátok ezt jelezni, akár e-mail, facebook comment/üzenet, formájában.

-=Én ennyi lettem volna mára. Októberben találkozunk!=-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése