2014. szeptember 7., vasárnap

Bírkóztam

Hát srácok ezt is megértük!

Küzdősportra adtam a fejem, és minden egyéb porcikámat. Meg kell, mondjam eddig tévúton jártam, az „ERŐ”az „EDZETTSÉG” valamint a „FÁRADTSÁG” fogalmát illetően.

Bizton állíthatom, hogy aki volt küzdősport edzésen, az nem tudja milyen sportolásban elfáradni. Első alkalommal nagyon fura volt, az érzés, hogy jön velem szemben egy „monstrum” és fogalmam nincs arról, mit kellene, csináljak.

Én világéletemben valamilyen csapatsportot űztem, és leírhatatlan érzés az, amikor magadra vagy utalva, hiába is vársz, segítséget nem kapsz. Ugyanakkor mindenképpen értékes tapasztalatokkal gazdagodtam…mint például, hogy a bordazúzódás kellemetlen, és ha állkapcson vernek az fájdalmas…A vesszőfutásomat egy több mint 5 perces videóban ti is végigkövethetitek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése