2014. november 9., vasárnap

Egy remek péntek története

Sziasztok!

Miután magamhoz tértem a karate okozta sokkból, a hét további rész munkával telt/telik. Pénteken viszont szabadnapot kaptam amit Pesten töltöttem. Mint arra bizonyára emlékeztek egy korábbi bejegyzésben már említettem, miszerint egy volt csoporttársamnak és a párjának babája lesz. A pénteki nap jó részét velük töltöttem Ezt a bejegyzést ezért nekik szentelem.

Tehát pénteken reggel felkerekedtem, nyakamba vettem egy doboz MOZART golyót - mert a kismamák kívánósak - valamint egy tündéri kis cipellőt - a tippekért köszönet MÜLLERÉKNEK - és megindultam a főváros felé. Megérkezésem után örömmel konstatáltam, hogy a kismamának óriási - és nagyon cuki - pocakja van. Alig hittem a szememnek, persze ez ezzel jár, de azért jó értelembe véve fura volt így látni az "excsoporttársat".

A nap további része nagyon jó hangulatban sokat beszélgetünk, nosztalgiáztunk. Picit fura is volt 24 évesen az "emlékszel milyen volt" és a "hú mennyit ittunk akkoriban" - itt jegyzem meg, hogy nekem azért még ma is sikerül annyit innom - szóval fura így kezdeni a mondatokat. Összességében nagyon jól telt a pénteki nap. Majd moziban voltam egy számomra nagyon nagyon kedves személlyel a CHRISTOPHER NOLAN legújabb remekművét az INTERSTELLAR című filmet néztük meg. Hát ez volt annak a bizonyos pénteknek a rövid, de annál velősebb története.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése