2014. november 14., péntek

ONE REPUBLIC koncert és U-19-es EB selejtező

Halihó megint!

Tudom tudom, még adós vagyok nektek egy videós bejegyzéssel, de el kell keserítselek benneteket, ezen a héten felütötte fejét a lustaság, már ami a sportok kipróbálás illeti. Ne aggódjatok, jövő héten már újabb audiovizuális élménnyel lesztek gazdagabbak.

Ami a hét további részét illeti. Nos tiszteletemet tettem a fővárosban, de erről legyen elég ennyi, ugyanis ez ismételten a magánszférám boncolgatását jelenti. Ezt leszámítva a héten részt vehettem egy U-19-es labdarúgó Európa bajnoki selejtezőn, ahol ugyan nem kis hazánk fiai léptek pályára, de elmondhatom, hogy volt rajtam UEFA mellény!


A képért köszönet a kollégának. Na már most a hét egyik fénypontja, hogy megtudtam, a ONE REPUBLIC Magyarországra jön. Ezen felbuzdulva módosítottam a már megírt levelet a JÉZUSKÁNAK, hogy a korábban leadott rendelés mellé, ugyan csapjon már hozzá egy jegyet a 2015. június 7-i koncertre. A viccet félre téve nagyon várom, és szinte biztos, hogy el fogok menni. Most így más egyelőre nem jut eszembe, a héten elvileg még jelentkezem. 

Ja és aki esetleg nem tudná - él ilyen ember a földön - ők a ONE REPUBLIC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése