2016. február 8., hétfő

Eseménydús napok után

Igen igen! A minap arról panaszkodtam, hogy azért nem jelentkezem több bejegyzéssel mert bármennyire meglepő - az én életem sem oly eseménydús, hogy 2-3 naponta jelentkezzem. Erre itt volt ez a hétvége ami...

Nos pénteken a hét érdemi része lezárult amit egy fergeteges "rugós asztali focitáblás" bajnoksággal ünnepeltünk meg, ráadásul hazalátogattak a hugiék is. Ezt követte a szombat a tartós lustulással telt egészen délután négyig. Ekkor újabb jelentős fejezetéhez érkezett az életem. 26 évet kellett arra várnia a társadalomnak, hogy részt vegyek egy hivatalos "BÁLON". A választásom pedig az ÓVODÁS BÁLRA esett amelyre a családdal és baráti társaságuk egy kis szegmensével látogattunk el. Elsőre nem volt rossz, ráadásul egy kis srác abszolút mértékben ellopta a show-t ahogyan táncolt a manapság legnépszerűbb mulatós nótára...

A vasárnap pedig családi körben - mérhetetlen mennyiségű földi jóval - megünnepeltünk a kishúgom névnapját (DÓRA) és ezen sorok írójának 26. életévét is. Ahogy azt a fent leírtakból látjátok igencsak eseménydús hétvégén vagyok/vagyunk túl.

A bejegyzés végére meg kell említsem a KALÓRIÁK RÉMÉT -anyukámat- aki immár 1 hete kitartóan(?) diétázik! És ha így folytatja, talán a BATMANES felsőm is jó lesz rá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése