2016. február 16., kedd

RUPERT & az internet csodája

Halihó!

Örömmel közlöm veletek, hogy családunk újabb taggal bővült! Miután a szülinapomat - és a húgom névnapját is, de ez kit érdekel, most komolyan - megünnepeltük, meg hánytam-vetettem az eklézsiát úgy döntöttem meglepem magamat egy tablettel, és minden jóval, ami annak normális működéséhez kell! Íme, RUPERT a tablet:


Ennek következtében az asztali gép átkerült a húgom egykori szobájába - tessék már megint őt emlegetem - ebből kifolyólag viszont RUPERTre is kell(ene) INTERNET! Nekiveselkedtem hogy WI-FI segítségével varázsolok rá azt is. Ez kis varázslat olyan jól sikerült, hogy már az asztali gépen sincsen hálózat. Ez utóbbit aztán sikerült visszaállítani, de jelenleg a szomszédból csapolom a netet - bocs BB.

Ami az elmúlt napok történéseihez tartozik, hogy sikerült megnéznem a DEADPOOL című filmet, és meg kell mondjam nagyon tetszett, így a következő videós kritikát meglehet hogy erről az alkotásról kapjátok majd, így elöljáróban, ami egy kis visszautalást is tartalmazott...

GOodLuCK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése