2016. augusztus 21., vasárnap

Fura

AHOI!

Ha emlékeztek még az előző bejegyzésre - igen tudom elég régen volt - ott hagytuk abba, hogy szeretnék visszarázódni a munkába. Nos kijelenthető hogy, ez sikerült. Az elmúlt hetet végigdolgoztam, de természetesen nem csak ebből álltak a napjaim.

Időrendben haladva a múlt hétvégén volt egy családi hepaj, amelyen megünnepeltük, hogy egy rokon betöltötte a kerek 60 évet. Jómagam kicsit késve munkából érkeztem, de ezt kompenzáltam azzal, hogy szinte utolsóként távoztam. Másnap reggel - amikor csörgött a vekker - viszont kívántam, hogy megnyíljon alattam a föld.

Az elmúlt hétvége történéseihez hozzátartozik, hogy végre itthon volt SZTYUI húgom, és a párja. - másfél hónap után mondjuk ideje volt, khm. Természetesen most sem töltöttek sok időt otthon - hiszen az túlontúl normális lenne - inkább elmentek pusztakotkodácsra, valamiféle "nyenyerés" versenyre. Némiképp javított a helyzeten, hogy legalább díjat nyertek. - bár nem zártam még ki annak lehetőségét sem, hogy a visszaúton megálltak egy szuvenír boltban és vettek egy serleget.

A hétköznapok viszonylag gyors egymásutánban teltek egymás után. Összességében a munkát illetően igencsak produktív hetet tudhatok magam mögött. Emellett jutott idő a kikapcsolódásra is. - megnéztem a SUICIDE SQUAD-ot, és igen szeretnék belőle videós kritikát csinálni, még a hónapban. - Aztán eljött a hétvége. Szombaton megünnepeltük a haver születésnapját, na meg persze augusztus 20-át is.

Oh God! Augusztus 20-a is elmúlt. Az olimpiai is most ér véget. Visszavonhatatlanul is elérkeztünk a naptári nyár utolsó napjaihoz, közeledik az az ősz. Fura. Kölyökként mindig tragédiaként éltem meg, hogy az ajándékba kapott 10-12 hetes hallhatatlanságnak vége, és irány az iskola. Ez csak részben változott meg.

Most is van valami érdekes, amit nem tudok pontosan megmagyarázni. Persze régen nem a szünet hiányzik, vagy hogy visszaüljek az iskolába. Csak valahogy, bennem van az a "baszki, ez is elmúlt" - érzés. Érdekes, semmilyen más időszakban, évszakban nincs hasonló. Talán ilyenkor tudatosul bennem, hogy az év fele megint eltelt, esetleg, hogy jön a nyirkos, hűvös ősz...nem tudom pontosan megmagyarázni, nincs rá jobb szó, fura.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése