2016. augusztus 30., kedd

"VEGA lettem, kisapám!"

jó még csak két napja de akkor is!

Néhány hete jött az ötlet, hogy hosszabb távon is kipróbálom a húsmentes életet. - mint azt tudjátok tavaly végig csináltam a böjtöt. Ezúttal azonban az 1 éves időintervallumot vállalok be. beszéljünk a "szabályokról". A "VEGA" étrend, illetve "VEGALÉT" nálam kimerül a "nemeszemhúst" történetben. Nyugi, halat sem fogok enni - amúgy sem voltam érte oda soha. Viszont az "állati eredetű" ételek - tojás, zsírok - ezek azért megmaradnak - nem gárgyultam meg. Egyébként léteznek más fehérjeforrások, valamint ha kicsit szétnéz az ember a kulináris élvezetek tárházában biztosan nem válik kárára.

Felteszem minden "nem vega" vagy esetleg épelméjű (van ilyen?) olvasó felteszi magának a kérdést, hogy vajon miért szántam el magam erre a lépésre? Nem, nem undorodtam meg a hústól, és semmiféle új keletű diétát nem szándékszom kipróbálni, egyszerűen csak kíváncsiság, "mi lenne ha?" Nos, majd kiderül hogyan meddig bírom hús nélkül - amúgy szerintem nem nagy "was ist"

Ennyi voltam mára, és a nyárra, merthogy ugye hamarosan szeptember és ősz,eső, iskola...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése