2016. augusztus 1., hétfő

elindultamHORVÁTORSZÁGba...

Igen tudom! Ennek a bejegyzésnek a témája inkább az "elindultamHorvátországba" kérdéskörhöz kéne kapcsolódnia, BUT a hétvégén olyan sok remek -olvasod ZSÓFI? remek!- élményben volt részem, hogy ezekről mindenképpen meg kell emlékezzek.

Kezdődött az egész pénteken amikor is hivatalosan "letettem a lantot" és a szerkesztőségből utolsóként ugyan, de megkezdődött a szabadság! Búcsúzóul ettem még egy gigafagyit, és érzékeny "viszlátot" intettem Dunaújvárosnak.

Szombaton a fővárosban jártam! A fent említett Zsófi és Leó haverom társaságában kajáltam, szabadultam a szabaduló szobából és megmentettük a világot - szívesen emberiség, ittam kézműves sört, és persze a fagyi sem maradhatott ki. Hazatérvén a fővárosból pedig átmentem a "haverhoz" meginni "csakegysört". A "csakegysörből" végül bor lett, és este 9-től tartott másnap reggel 4ig...

A vasárnap a pakolás, illetve a búcsúzkodás jegyében telt az "elindultamHorvátországba" - téma miatt. Délután pedig első alkalommal tartottunk "apa-fia" grillpartit, amelyen részt vett a fenti bekezdésben már említett "haver" és természetesen "CSABABÁ", illetve faterom és szerénytelenségem. A buli nagyon jó hangulatban telt, a fröccs hideg volt, a tarja meg finom. - azt hiszem erre mondják hogy jó párosítás...
A szervezők a rendezvény végén hozzátették, szeretnék évről-évre megtartani az eseményt, amolyan hagyományteremtő jelleggel...

Ahogy láthatjátok igencsak eseménydús hétvégén vagyok túl. Arról nem is beszélve, hogy amíg TI ezeket a sorokat olvassátok, én megérkeztem Horvátországba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése