2016. július 28., csütörtök

már látom HORVÁTORSZÁGOT...

persze egyelőre csak képletesen, de tény, egyre közelebb vagyok hozzá...

...ezen a héten annyi minden meló és elintézésre váró apró és kevésbé apró dolog szakadt a nyakamba, hogy most, ezen sorok írása közben kezdek végre megnyugodni, és uralkodik el rajtam a "b@szki jó lesz ez"! - érzés. 
A múlt hét után azt gondoltam, "oké, túl vagyok a nehezén" erre tessék. A karma/univerzum/élet/ISTEN ismét bebizonyította, hogy kispályás vagyok. - halkan kérdezem, biztosan szükség volt erre? - A napi teendők mellett, több határidős munka és olyan dolog is befutott, amiket mind jó lett volna megcsinálni még a HORVÁT kiruccanás előtt. Nem tehettem mást feltűrtem a nemlétező ingem ujját, és nekiveselkedtem. Így csütörtök tájékán mondhatom "karma/univerzum/élet/ISTEN" bekaphatja. - bocsi mindenség, csak vicceltem. De tény, hogy minden apró-cseprő dolognak a végére értem.

Ez biztosan nagyképűen fog hangzani tőlem - ez engem egy cseppet sem zavar - de ilyen nyár után, úgy gondolom maximálisan megérdemlem ezt a néhány napos horvátországi kiruccanást. Az utolsó munkanapom előtt már ténylegesen látom azt a bizonyos metaforikus fényt az alagút végén, és elhiszem, hogy ép ésszel megélem a jövő hetet. Amikor is megint összeáll a BACCKSTREET BOYS "kompánia" és meg sem állnunk CRIKVENICA csodaszép városáig - legalábbis ezt írja az útikalauz.

Legutóbb, ha jól emlékszem két éve voltam a "páviknál" látogatóba, akkor nem volt éppen kedvező az időjárás, remélem ezúttal másképp lesz. Így belegondolva, mindenképpen érdekes kiruccanás lesz, hiszen a "srácokkal" eddig csupán belföldön, a BALATON bizonyos pontjain múlattuk az időt. Ezúttal azonban nemhogy a Magyar tengert de az országot is elhagyjuk egy rövid időre.

Addig se aggódjatok értem - hahaha - addig még vár rám egy igencsak eseménydúsnak ígérkező hétvége, amelyről terveim szerint a vasárnap esti/hétfő reggeli órákban kaptok beszámolót. Továbbá HORVÁTORSZÁGból is szeretnék jelentkezni a jövő hét közepe tájékán, beszámolva az addig történtekről, megírva a blog történetének első külföldi bejegyzését.

pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése