2016. július 15., péntek

Stressz & magány...avagy élet és halál ura

de pozitívak vagyunk mostanság... Na jó a cím egy kicsit megtévesztő, bocsi! Távolról sem ilyen rettenetes a helyzet, SŐT!

A címben szerepelő "MAGÁNY" arra vonatkozik, miszerint a szüleim lecuccoltak TAPOLCÁRA, megnézni hogy színleli a munkát és tengeti mindennapjait - az indokolatlanul "túlhájpolt" - húgom STEWIE.
Így a teljes gazdaság a nyakamba szakadt! A "farmon" most én vagyok az úr, a "PARASZTLEADER", élet és halál ura. Reggel én nyitom, etetem, majd zárom be az állatsereget, ami tartalmaz kutyát, csibét, tyúkot, libát, kacsát - és egy mamutot is. Emellett dolgoznom is kell, szóval lehet hogy a tanyán lévő állatokat, léböjtkúrára fogom és szálkásítanak egy picit - én amúgy is a sovány húsokat részesítem előnyben - igaz ez a kutyákra is.

A címben taglalt "STRESSZ" azonban valós, hiszen a jövő héten pontosabban már holnaptól "én viszem a boltot" a FŐNI ugyanis szabadságra megy, így a szerkesztőségben egészen JÚLIUS 25-ig én leszek élet és halál ura...(sátáni kacaj) A kajdacsi kollegina szerintem már tudja amit a többiek még csak sejtenek...
Na jó picit több komolyságot hozva a bejegyzésbe, belegondolva azért egy pici drukk van bennem. Olyan már volt, hogy néhány napra én vagyok a felelőse mindennek ami a szerkesztőségben történik, ezúttal azonban majdnem 10 napról beszélünk.
Nincs pánik gomb, sem mentőöv, ÉN vagyok, pontosabban nekem kell lennem annak a személynek aki mindent tud, és akinek segítenie irányítania kell a többiek munkáját, figyelve mindenre. Mindezt uborka szezonban, a nyár közepén amikor még a fű sem nő...

Ezt így leírva majd újraolvasva elég félelmetes. Vagy inkább motiváló? - még nem döntöttem el, azonban egy kis stresszoldás nem jöhet rosszul


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése