2016. július 20., szerda

Hosszú hét...

...és még csak szerda van!

Mielőtt a világot lerohanta a POKEMON GO! De már azután, hogy a farmon élő állatok túlélték azt a traumát, miszerint a hétvégén én felügyeltem rájuk, elkezdődött a "leghosszabb hét".
Ahogyan azt már korábban megírtam, ezen a héten én "viszem a boltot"idebenn a szerkesztőségben. Szerencsére a többiek - kevés kivételtől eltekintve - veszik a lapot, és igyekeznek mindenben segíteni.
Tekintve hogy már/még csak(?) szerda van, de -eddig- nem kaptam idegösszeomlást, mi több a híradók is időben elkészültek, ráadásul minden kitételnek meg is felelnek kijelenthető, hogy - ÁCSI, KI NE MOND, HOGY "MINDEN RENDBEN" - szóval igen pszt...

A másik igen jelentőségteljes dolog ami ráadásul immár publikus is. Hogy megjelent egy írásom a helyi lapban - tudjátok ADONYBAN, ahol élek. Továbbá ha nem leszek tróger, és nem mismásolom el a dolgot, akkor ezentúl havi rendszerességgel ott is olvashattok engem. - természetesen a sport rovatban kell keresgélni.

Nem semmi ugye? Tekintve, hogy az elektronikus sajtóban jelent már meg cikkem - emlékeim szerint a teljes szöveget megkaptátok itt is egy bejegyzés formájában. Továbbá TV-nél dolgozom, emellett blogot írok, ráadásul a nyomtatott sajtóban is olvashattok, elmondhatom magamról, hogy a média csaknem összes csatornáján jelent már meg legalább egy olyan anyag amelynek a végén ott virít : "KÉSZÍTETTE/ÍRTA/SZERKESZTETTE - MORVA DÁVID" - pacsit ide!!!

Na de elég az öntömjénezésből, elvégre még csak szerda van...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése