2016. július 4., hétfő

Július első napjai

Végre véget ért a júniusi nagy pörgés, és úgy a teljes június! Letudtuk a kötelező köröket, mint esküvő, ballagások, tetoválás, trónok harca stb stb.

Ebből a jellegtelen felsorolásból úgy tűnhet mintha untam volna ezeket az "event"eket, de nem erről van szó. Egyszerűen akkor sem volt szabad hétvégém amikor a munka miatt effektíve szabad volt a hétvégém. Azt hiszem értitek, ha a soron következő (július 9-10) hétvégére az lesz nekem mint eső a kalásznak - wow milyen érzékletesen fogalmaztam -.

De térjünk csak vissza a bejegyzés címében taglalt tárgyhónap első néhány napjához. Pénteken egyfajta házibuli volt, csak szolidan a "srácokkal" akikkel majd CRIKVENICÁBA is megyek nyaralni. Házi hamburgert sütöttünk - na jó főleg a LEÓ...inkább a LEÓ, mi többiek csak ettünk - de az adagokra visszagondolva, nagy energiát vett igénybe a hamburgerek elfogyasztása is. Ezt követően pedig átrugdaltuk a szomszédba az összes fellelhető gumilabdát, miközben megpróbáltunk a házigazda medencéjében kulturált keretek közt szórakozni, majd hajnal 3 környékén takarodót fújtunk.

A másnap sajnos korán kezdődött ugyanis dolgoztam, amely nem nyúlt túl hosszúra, így végre találkoztam a fent már említett LEÓval és kedvesével. A hölgyemény nevét/kilétét fedje egyelőre jótékony homály, egyrészt ugyanis szinte biztosan olvassa a blogot, másfelől nem tudom mennyire örülne annak a ha nevesíteném, így marad az anonimitás. Ez azonban mit sem von le abból, hogy remekül éreztük magunkat, ittunk közterületen (ajjaj) fagyiztunk, és jó volt végre megismertni az egyik legjobb barátom párját.

Szombat este apával, és a haverral kiszurkoltuk a németek elődöntőbe jutását az EB-n, a hét zárásaként pedig mozizni is voltam - nyugi nem felejtettem el a WARCRAFT kritikát.

Azt hiszem ez a bejegyzés így a hónap nyitásként elég tömény volt.

Folyt. köv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése